به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وب دا ،حشمت الله منصوری در خصوص جزئیات خبر گفت: زایمان این مادر پس از شروع دردهای زایمانی، توسط مامای روستا انجام شد ولی با توجه به خونریزی شدید مادر، تیم سلامت مرکز خویه با حضور در تلو و سنجش علائم حیاتی و معاینه توسط پزشک، تصمیم به اعزام بیمار گرفته شد.
وی تصریح کرد: به علت صعب العبور بودن منطقه پرواز بالگرد لازم به نظر می رسید ولی به دلیل عدم بستر مناسب برای فرود بالگرد به اجبار مادر با برانکار به مرکز بزنوید واز آنجا به بیمارستان الیگودرز اعزام شد.
منصوری اضافه کرد: با توجه به صعب العبور بودن مسیر روستای تلو و عدم امکان تردد خودرو، انتقال مادر به مدت ۴ ساعت از ساعت ۲ بامداد بوسیله برانکارد تا رسیدن به آمبولانس مرکز خویه انجام و بیمار از آنجا با آمبولانس به شهرستان الیگودرز بیمارستان امام جعفر صادق(ع)اعزام شد که این رونده حدودا ۱۰ساعت مدت تولد نوزاد دوم را به تاخیر انداخت.
منصوری گفت: حال عمومی این مادر که در زایمان خود صاحب دوفرزند شد در حال حاضر مساعد گزارش شده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ، از دکتر یوسفی ، دکتر کریمی ، ابوذر درخشان و خدایار عبداللهی ،جعفر فتحی و میرزا عباسی راننده بخش خصوصی که نقش موثری در موفقیت این عملیات طاقت فرسا داشتند تقدیر کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 863160
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.