مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در این المپیاد 810 ورزشکار برتر ورزش همگانی شهرستان ها در شهرکرد به رقابت می پردازند.
حمید کریمی در گفت وگو با ایرنا افزود: نخستین المپیاد ورزش‌های همگانی از 7 بهمن‌ماه در شهرستان‌های سراسر استان با رقابت 6 هزار ورزشکار آغاز شده بود که برترین ها به مرحله پایانی راه یافتند.
به گفته وی، در این المپیاد 90 ورزشکار از هر شهرستان شرکت کردند تا در مرحله نهایی 810 ورزشکار در 10 رشته ورزشی شامل دارت، طناب‌کشی، طناب‌زنی، والیبال 3 نفره، شوت بسکتبال، پنالتی هدفمند، روپایی، داژبال، لی‌لی و هفت‌سنگ با یکدیگر رقابت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد:المپیاد ورزش‌های همگانی از سوی معاونت توسعه ورزش همگانی وزارتخانه برنامه‌ریزی و با شعار «همه برنده‌ایم» در سراسر کشور به تفکیک شهرستان‌ها در هر استان برگزار شده است.
کریمی یادآور شد: در برگزاری این المپیاد 6 هیات های فوتبال، والیبال، بسکتبال، ورزش‌های همگانی، انجمن‌های ورزشی و هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی بیشتر نقش را داشتند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستا با بیش از 900هزار نفر جمعیت است و نزدیک به 40هزار ورزشکار بیمه شده دارد که در دو بخش ورزش قهرمانی و همگانی فعالیت می کنند.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.