به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام در این پیام که یک نسخه از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت تاکید کرد: 22 بهمن 1396 به حق با حضور مردم مومن و بصیر ایران اسلامی تماشائی شد.
در این پیام آمده است: روز یکشنبه 22 بهمن از خردسالترین تا کهن ترینها، از مردان و زنان با هر سلیقه و فکر، از اقوام و طوایف با هر زبان و گویش آمدند، از شهر و روستا مجتمع شدند و اقیانوسی عظیم در دریای ژرف ایران اسلامی شکل دادند تا یکبار دیگر بر بیعت دیرین خود با اسلام عزیز تأکید کنند.
امام جمعه شهرکرد تاکید کرده است:همه آمدند تا یکبار دیگر دشمن قدّار را بر خاک غم نشانده و به او بگویند از ما عصبانی باش و با این عصبانیت بمیر، تا یکبار دیگر بر حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی خود بیافزایند و پرچم قرآنی و پرچم ولایی خود را به پرچم عدالت گستر مهدوی نزدیکتر نمایند، تا یکبار دیگر لبخند رضایت بر چهره نورانی رهبر عزیزتر از جانشان نشانده و خدای بزرگ را از خود خوشنود کنند، رهبر عزیز و بصیری که گویا مرتبط با دلهای یکایک مردمش هست و این حضور اعجازگونه را با تعبیر دلنشین(حضور تماشائی) پیش بینی کرد و یکبار دیگر پیوند قلبی و عمیق و ناگسستنی امام و امت به منصه ظهور رسید.
در این پیام تاکید شده است:امیدست مسئولان و گردانندگان امور از این قافله نور عقب نمانند و با شتاب بر خدمت گذاری خود همراهی با سیل خروشان امّت را نشان دهند.
این پیام می افزاید:امّت اسلامی ایران متحد و همراه و همدل است امید آنکه مسئولان هم متحد و همراه و همدل شوند و ظرفیتهای پایان ناپذیر ایران اسلامی را به عرصه آورده و رافع مشکلات باشند.
در پایان ذکر شده است:امثال این حقیر عددی نیستند که قلم به شکر و سپاس از مردم بصیر استانمان بزنند امّا به حکم وظیفه که همگان باید قدردان و سپاسگذار یکدیگر باشیم از اعماق وجودم به یکایک هم استانیهای غیور درود می فرستم و سلام و رحمت الهی را بر این مردم خوب و این استان پر استعداد مسألت دارم.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز 22 بهمن ماه در 142نقطه چهارمحال و بختیاری با حضور گسترده مردم شهرها و روستاهای استان برگزار شد.
دریافت کننده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.