به گزارش ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی روز یکشنبه در اجتماع راهپیمایان 22 بهمن ماه شهرکرد افزود: هیچ اشکال و رفتاری در این انقلاب وجود ندارد و این قطار به هدف خود نزدیک می شود.
وی گفت: عده ای در این قطار جای 5 نفر را گرفته اند و پرخوری می کنند در حالی که این عده باید خود را اصلاح کنند.
حاجی بابایی یادآور شد: اصل اساسی انقلاب اسلامی، عدالت است و 2 گام پیش روی کشور است، گام اول این که باید براساس عدالت پیش رفت و در گام دوم باید به قطار انقلاب برگشت و جلو پرخورها را گرفت و این انقلاب را حمایت کرد.
رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: باید دولت، مجلس و قوه قضاییه را در برخورد با مفاسد کمک و یاری کرد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم تا پای جان و با خون خود پای انقلاب ایستاده اند و حرف مردم این است که جلو مفسده های اقتصادی گرفته شود و به هیچ کس رحم نباید کرد و این خواسته مردم و رهبر انقلاب اسلامی ایران است.
حاجی بابایی گفت: مقام معظم رهبری بارها نسبت به برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی تذکر داده اند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای فرهنگ انقلاب اسلامی را نمی فهمند که این در جناح بندی سیاسی نیز نمی گنجد و این افراد یا باید خود را با فرهنگ انقلاب تطبیق دهند یا از قطار انقلاب پیاده شوند.
به گفته وی، مردم ایران نسبت به برخی از امور نقد دارند و نقد مردم به روی چشم همه مسئولان است و باید حرف مردم را شنید.
وی افزود: مجلس شورای اسلامی قدم های مثبتی را برداشته است و نمایندگان تاکید کردند تا زمانی که معیشت مردم بهبود نیافته است باید برخی از مصوبات را متوقف کرد.
حاجی بابایی با بیان اینکه 70 درصد از کارمندان اکنون یارانه دریافت می کنند، اظهار کرد: هماهنگی خوبی در زمینه پرداخت یارانه ها در این دوره بین مجلس شورای اسلامی و دولت وجود دارد و مردم تاکید دارند یارانه به کسانی که پول دارند، نباید اختصاص یابد.
نماینده مجلس شورای اسلامی به اقدام و گام های مجلس شورای اسلامی و دولت برای بهبود معیشت مردم اشاره کرد و گفت: افزایش نیافتن تعرفه ها و قیمت حامل های انرژی پیام های مثبتی برای سال آینده است.
وی با بیان اینکه مسئولیت ها در نظام انقلاب اسلامی الهی است، یادآور شد: بزرگترین خیانت در نظام جمهوری اسلامی این است که کسی مسئول شود و بخواهد به کار اقتصادی بپردازد.
حاجی بابایی افزود: اقتصاد باید غیر دولتی و در دست مردم باشد و اگر مسئولان نیازمند کار اقتصادی هستند، بهتر است مسئولیت خود را ترک کنند، زیرا مسئولیت در این نظام نباید در اختیار رفاه طلب باشد و مردم به رفاه طلبان اقتدا نمی کنند.
حاجی بابایی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مفاهیم اسلام، عاشورایی و کربلایی است و شهیدان برای این به شهادت رسیدند که سیره ائمه اطهار (ع) و اسلام ناب را در جهان معرفی کنند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با تبریک فرا رسیدن جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی گفت: نباید حرف های محکم انقلاب اسلامی به جبهه سیاسی ربط داده شود، بلکه این حرفها سیاست های کلان نظام است.
حاجی بابایی به شرایط ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قدرتهای منطقه شناخته می شود و زمانی در جهان 2 قطب شوروی و آمریکا با یک هدف وجود داشت که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این 2 قطبی به هم ریخت.
وی گفت: آمریکا در نبرد سخت افزاری حریف ایران نمی شود از این رو مانند معاویه به حرکت های فتنه گران روی می آورد که مردم همواره جواب محکمی به فتنه جویی های آمریکا داده اند.
به گفته وی، آنها در فضای مجازی علیه ایران لجن پراکنی می کنند و تعداد شبکه های فارسی زبان خود را از سه شبکه به 253 شبکه افزایش داده اند اما مردم دوباره در برابر آمریکا و توطئه های آنان محکم و استوار ایستاده اند.
وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را نشانه قدرت مردمی انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن همواره از حضور حماسی مردم در صحنه های انقلابی در هراس بوده است.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال در 142 نقطه از چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
همزمان با جشن آغاز 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران، 40 کبوتر در آسمان شهرکرد به پرواز درآمد.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.