به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان سامان گفت:برای اجرای این طرح ها 79 میلیارد و 365 میلیون ریال هزینه شده است.
سعید صالحی اردلی در آیین بهره برداری از طرح های شهرستان سامان تاکید کرد: از این مبلغ 630 میلیون ریال اعتبار ملی، 4 میلیارد و 85 میلیون ریال اعتبار استانی، 9 میلیارد و 907 میلیون ریال اعتبار داخلی، 30 میلیارد و 150 میلیون ریال آورده شخصی و 34 میلیارد و 593 میلیون ریال اعتبار از سایر ردیف ها بوده است.
صالحی اردلی تصریح کرد: طرح های شهرستان سامان در بخش های کشاورزی، برق رسانی، اصلاح شبکه برق، بهداشت و درمان، خدماتی، تولیدی، ورزشی و فضای سبز از سوی 6 دستگاه اجرایی به بهره برداری رسید.
وی یادآور شد: با بهره برداری از طرح های شهرستان سامان زمینه اشتغال مستقیم برای 17 نفر فراهم شد.
فرماندار شهرستان سامان اظهار کرد: سالن ورزشی، آزمایشگاه، شبکه آبیاری نوین، خانه بهداشت و بوستان از مهمترین طرح های بهره برداری شده این شهرستان در دهه فجر است.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی سه طرح جدید در شهرستان سامان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ها 80 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه می شود.
صالحی اردلی تاکید کرد: از این مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و 30 میلیارد و 200 میلیون ریال از سایر ردیف ها تامین و هزینه می شود.
وی افزود: این طرح ها شامل احداث ساختمان ثبت احوال سامان، ساخت مجتمع رفاهی، تجاری و خدماتی یاسه چاه و سنگفرش معابر روستایی یاسه چاه است.
به گزارش ایرنا،سامان در 16 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
امسال همزمان با دهه فجر 5 هزار برنامه در 9 شهرستان استان در حال برگزاری است و در این دهه بیش از 350طرح بهره برداری می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097/7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.