به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری در آئین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شهید باهنر شهرکرد گفت: رقابت با علم و تکنولوژی کشورهای دنیا باید مورد توجه قرار گیرد.
اقبال عباسی تاکید کرد: روزگاری توانایی خواندن و نوشتن بالاترین سواد برای انسان ها بود و امروزه دیگر علم و تکنولوژی و رقابت با کشورهای دیگر دنیا به عنوان بهترین نمونه سواد محسوب می شود.
وی افزود: استکبار جهانی در دوران جمهوری اسلامی ایران تلاش های زیادی را برای ضربه به کشور و براندازی نظام انجام داد.
عباسی تصریح کرد: طراحی و اجرای ترورها، جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه و سایر توطئه های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی با حضور به موقع مردم در صحنه و رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره خنثی شده است.
وی یادآور شد: ایستادگی مردم ایران در صحنه های مختلف و دفاع همه جانبه آنان از نظام، باعث شده تا جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت های برتر جهان تبدیل شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران در علوم مختلف به موفقیت های بسیار مطلوبی دست یافته و از سویی رشد و ترقی ایران باعث شده تا ما به قدرت های استکباری وابسته نباشیم.
عباسی تاکید کرد: تلاش برای حفظ تاریخ ایران و ارائه عملکرد درخشان جمهوری اسلامی به نسل کنونی باید مورد توجه مسئولان و صاحب نظران باشد.
زنگ انقلاب اسلامی به طور همزمان در 2400 واحد آموزشی چهارمحال و بختیاری نواخته شد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.