به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین " سیامک سلیمانی" در نشست هماهنگی توزیع اعتبارات اشتغال فراگیر افزود: از مجموع این تسهیلات پیش بینی شده تا کنون یک هزار و 495میلیارد ریال به بانک های عامل استان ابلاغ شده است.
وی گفت:افراد متقاضی می تواند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://kara.mcls.gov.ir طرح اشتغالزا دارای توجیهه اقتصادی را جهت دریافت تسهیلات در دو بخش تسهیلات اشتغال فراگیر و تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ثبت کنند.
وی گفت: استان چهار محال وبختیاری در بخش اشتغال فراگیر می تواند در زمینه های گردشگری، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی کشاورزی، فناوری اطلاعات، خدمات فنی و مهندسی و مشاوره ای، محصولات گلخانه ای، شیلات و صنایع تبدیلی و تکمیلی به افراد متقاضی تسهیلات واگذارکند.
وی گفت:تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط موظفند یکی از مدیران ارشد خود را به عنوان مسئول هماهنگی اجرای برنامه اشتغال فراگیر در آن دستگاه، تعیین و معرفی کنند.
وی با بیان اینکه تسهیلات توسعه اشتغال روستایی عشایری در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات پیش بینی شده است افزود: افراد می توانند طرحها خود را در زمینه پرورش دام سبک و سنگین، شیلات و آبزیان، پوشاک، پرورش و فراوری طیور و زنبور عسل، کشت نهال و بذر، خدمات حمل و نقل، شاخ ماشین آلات ، ادوات کشاورزی و صنایع دستی جهت دریافت تسهیلات معرفی کنند.

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 850889
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.