محسن محمودی  اظهار کرد: فرآیند طراحی، ساخت و نصب این برج ها با توان متخصصان داخلی انجام شده است.
وی از پیشرفت فیزیکی 83 درصدی مجتمع پتروشیمی لردگان خبر داد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده تا پایان سال آینده این مجتمع با ظرفیت 3 هزار تن 'اوره' در سال بهره برداری خواهد شد.
محمودی، تعداد نیروهای تخصصی و کارگر ساده مشغول کار در مجتمع پتروشیمی لردگان را یکهزار و 900 نفر ذکر کرد و گفت: زیرساخت های مورد نیاز مجتمع در سال جاری آماده سازی شده است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان، میزان آب مورد نیاز مجتمع را با دبی 32 اینچ در ثانیه برآورد کرد و گفت: عملیات شبکه و انتقال آب از رودخانه 'قره' بخش فلارد انجام و آب وارد کارگاه می شود.
وی به آزادسازی خط اعتباری و فاینانس از کشور چین به مبلغ 502 میلیون یورو و خرید تجهیزات از 2 سال گذشته اشاره کرد و گفتَ: با برنامه ریزی های انجام شده با این میزان اعتبار مجتمع پتروشیمی لردگان مشکل اعتبار مالی نخواهد داشت.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان از نبود راه ارتباطی مناسب برای جابه جایی محصولات تولیدی پتروشیمی لردگان در سال آینده اظهار تاسف کرد و گفت: با بهره برداری از این مجتمع روزانه نیاز به تردد 200 کامیون و خودروی سنگین برای انتقال محصولات ضروری است.
شرکت پتروشیمی لردگان یکی از 10 شرکت پتروشیمی کشور است که در سال 1387 عملیات ساخت آن در بخش فلارد شهرستان لردگان در زمینی به مساحت 300 هکتار و در 215 کیلومتری مرکز استان آغاز شد.
لردگان در 160 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 850489
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.