به گزارش ایرنا، شراره زارعان روز یکشنبه در شورای هماهنگی امور سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با راه اندازی این سامانه به 2 هزار و 100 فرآیند مربوط به سرمایه گذاری در سطح ملی و استانی پاسخ داده می شود.
وی افزود: هم اینک روند طولانی پاسخ به استعلام های مربوط به سرمایه گذاری مشکلاتی را در این حوزه به وجود آورده است.
زارعان تصریح کرد: به همین منظور سامانه دادور اصلاح فرآیند های پاسخ دهی به استعلام ها را شفاف سازی کرده است.
وی یادآور شد: در مرحله نخست سامانه دادور لیست نمایندگان دستگاه های اجرایی صادر کننده به امور اقتصادی و دارایی معرفی می شوند.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مجری سامانه دادور در استان ها اداره کل امور اقتصادی و دارایی و ناظر آن دفاتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هاست.
وی گفت: شکایات مربوط به این سامانه نیز در مدت تعیین شده بررسی و نتیجه مورد نظر به موقع اعلام خواهد شد.
زارعان تاکید کرد: تبدیل به پیشخوان رسمی صدور مجوزها، هماهنگی بین دستگاه های اجرایی مرتبط با سرمایه گذاری، پیگیری شکایات متقاضیان کسب و کار، برقراری امکان ارتباط با متقاضیان از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه دادور محسوب می شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: 12 بسته سرمایه گذاری استاندارد در استان تهیه و آماده ارائه است.
تهمتن عبداللهی اظهار کرد: البته چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بسیار بیشتری برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف دارد.
وی یادآور شد: به همین منظور می توان نسبت به تهیه و ارائه بسته های شرمایه گذاری جدید در بخش های مختلف توسعه ای استان اقدام کرد.
مرکز ملی پالایش محیط کسب و کار کشور چهار سامانه شامل مجوزهای کسب و کار (سام)، دریافت، انعکاس پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان کسب و کار (دادور)، پایگاه اطلاع رسانی و نقشه ملی استعلامات کشور (نما) و مرکز فوریت های محیبط کسب و کار کشور (یاور) دارد.
سامانه دادور نخستین گام مرکز ملی پالایش محیط کسب و کار کشور محسوب می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.