محمدرضا عمرون روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در 9 ماه امسال 4 هزار و 252 پرونده تخلف در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده و در این مدت متخلفان به پرداخت 171 میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.
وی رسیدگی به تخلفات اقتصادی در واحدهای صنفی و غیرصنفی، تخلفات بهداشتی، درمانی و دارویی، تخلفات قاچاق کالا و ارز و تجدید نظرخواهی از آرای صادره را از وظایف تعزیرات حکومتی دانست.
وی افزایش نظارت مراجع نظارتی را مهمترین عامل افزایش و رسیدگی به پرونده ها عنوان کرد و گفت: دراین مدت طرح های نظارتی ویژه از سوی سازمان تعزیرات حکومتی ابلاغ و اجرا شده است.
وی به اجرای طرح نظارتی بازرسی از کارخانجات تولیدی محصولات لبنی در کشور اشاره کرد و گفت: در این طرح تعدادی از کارخانجات تولیدی محصولات لبنی را خودسرانه و بدون ضوابط افزایش داده بودند که تذکر دریافت کردند.
وی گفت: بزودی طرح بازرسی مشترک با حضور بازرسان مراجع نظارتی و بازرسی از رستوران ها، آشپزخانه ها و مراکز تهیه و توزیع موادغذایی به منظور برخورد با مصرف کنندگان اسانس های مضر و تقلبی اجرا می شود.
وی با هشدار به واحدهای صنفی متخلف و قانون گریز گفت: در صورت وصول گزارش و مشاهده تخلف از واحدهای صنفی با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از اجرای طرح های نظارتی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت:.در این مدت 251 اکیپ گشت انجام و یکهزار و 550 واحد صنفی بازرسی شده که 560 واحد بدون تخلف و 448 واحد نیز تذکر دریافت کردند.
سامانه تلفنی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه تلفنی 135 برای دریافت شکایات مردمی در نظر گرفته شده است.
خبرنگار:سمیه پناهنده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.