به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز دوشنبه در بازدید از سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری و اداره کل مدیریت بحران استانداری تاکید کرد: در راستای بهبود خدمات رسانی به مردم و برای عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب رجوع، بازدیدهای سرزده از دستگاه های اجرایی این استان به صورت مستمر صورت می گیرد.
وی افزود: ارزیابی نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف بخش های مختلف دستگاه های اجرایی در نحوه خدمات رسانی به مردم و آگاهی از مشکلات و دریافت پیشنهاد‌ها، دیدگاه ها و نظرات کارشناسی برای پیشرفت تمامی امور در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم از مهمترین اهداف در بازدیدهای سرزده است.
عباسی تصریح کرد: مدیران کل و کارکنان دستگاه های اجرایی باید از فرصت به دست آمده برای خدمت صادقانه به مردم نهایت بهره برداری را ببرند.
وی یادآور شد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی باید با وجدان کاری، مصلحت عمومی جامعه و جلب رضایت خداوند و مردم همراه باشد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.