به گزارش ایرنا، در مجمع انتخاب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری که با حضور رئیس فدراسیون در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، عزیزیان با کسب هر 17 رای ماخوذه اعضا مجمع، توانست برای یک دوره چهار ساله دیگر رئیس این هیات شود.
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران گفت: چهارمحال و بختیاری به دلیل شرایط آب و هوایی یکی از استان های مستعد در این رشته می تواند باشد.
ناصر پور علی فر در این مجمع افزود: هیات های استانی موظفند با ادارات کل ورزش و جوانان همکاری لازم را داشته باشند و در صورت نارضایتی ادارات از محقق نشدن سیاست های وزارت ورزش و جوانان، روسای هیات ها احتمال دارد تغییر کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: رشته بدنسازی و پرورش اندام یکی از رشته های ورزشی جذاب در بین جوانان است.
حمید کریمی افزود:سیاست وزارت ورزش و جوانان توسعه رشته ها در همه نقاط کشور است و از این رو این سیاست در چهارمحال و بختیاری نیز دنبال می شود و باید رشته های ورزشی به توسعه متوازن و شاخص مند توجه کنند.
به گفته وی،توجه به توزیع هدفمند و نگاه علمی به ورزش، جذب اسپانسر و حامی مالی،حضور در مسابقات لیگ به عنوان موتور محرک ورزش و اخذ میزبانی مسابقات از سوی رئیس و اعضا هیات بدنسازی و پرورش اندام باید به عنوان سیاست های اصلی ورزش دنبال شود.
کریمی با بیان اینکه با کسی عقد اخوت و برادری نبسته است تاکید کرد:هر هیاتی نتواند سیاست های وزارت ورزش و جوانان را دنبال کند باید پاسخگو باشد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون نزدیک به 90 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در چهارمحال و بختیاری فعال است.
برخی از ورزشکاران پرورش اندام و بدنسازی در ماده های مختلف حایز رتبه های کشوری و بین المللی شده اند.
شهرستان فارسان در 30کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و نزدیک به یکصد هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.