آیت‌الله علیرضا اسلامیان در گردهمایی بصیرت و میثاق با ولایت در شهر «کیان» شهرکرد افزود: بصیرت و آگاهی مردم برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری است که هر جا این بصیرت و بیداری مردم به کار گرفته شود، موفقیت به دنبال دارد.
به گفته وی، دشمن در سال 88 با برنامه ریزی قبلی عقاید و بینش مردم را نشانه گرفته بود، اما مردم در 9 دی بصیرت خود را به دشمن نشان دادند.
وی با بیان اینکه دشمن متوجه موفقیت نظام اسلامی و ملت ایران برگرفته از بصیرت دینی شده است، اظهار کرد: هم اکنون دشمن به دنبال خدشه دار کردن این بصیرت و بیداری مردم است.
آیت الله اسلامیان با اشاره به اینکه امروزه جوانان، نوجوانان و کودکان ما بدون هیچ محدودیتی از فضای مسموم مجازی استفاده می‌کنند، اظهار کرد: فضای مجازی مکانی برای گذراندن بیشتر وقت خانواده ها به خصوص جوانان و نوجوانان شده که این امر یک تهدید برای قشر جوان است.
وی افزود: جوان و نوجوانانی که بیشتر وقت شان را در فضای مجازی می‌گذرانند، نمی‌توانند در طول روز بهره ‌وری لازم را داشته باشند و خانواده ها و مسئولان باید برای استفاده بهینه از این فضا تمهیدات لازم را بیندیشند.
وی در ادامه به شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: امروز که فرزندان این ملت برای دفاع از حرم به سوریه می‌روند، اوج نامردی است اگر کسی فکر کند برای پول از جانشان می‌گذرند.
خبرنگار:سمیه پناهنده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.