عبدالرحمان قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قدمت ساخت برخی از این ورزشگاه ها به پنج دهه پیش می رسد به همین دلیل نگهداری این مجموعه های ورزشی هزینه بر است.
به گفته وی، قدمت ورزشگاه انقلاب شهرکرد در میدان بسیج به حدود سال 1347 می رسد و این مجموعه ورزشی به صورت بخش به بخش تعمیر و بازسازی شده است.
قاسمی مجموع ورزشگاه های این استان را در حدود 110 واحد عنوان کرد و یادآور شد: برای مرمت ، تعمیر و نگهداری این مجموعه های ورزشی به حدود 700تا 800میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی اظهار کرد: البته برای حفظ و نگهداری یا مرمت و بازسازی این مجموعه های ورزشی، اعتباراتی اختصاص می یابد که جوابگوی نیاز این ورزشگاه ها نیست.
مدیرکل ورزش و جوانان استان به اجرای ماده 88 مشارکتی اماکن ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون 7 مجموعه ورزشی در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است و مشارکت با بخش غیر دولتی به منظور در اختیار قراردادن مراکز ورزشی اجرایی شده است.
قاسمی در خصوص وضعیت مجموعه ورزشی وردنجان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این مجموعه ورزشی در انشعاب با مشکل روبرو شده بود که این مشکل اکنون رفع شده است و بزودی در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری اکنون نزدیک به 40 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.
ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رشته های مختلف تاکنون در سطح میدان بین المللی و ملی حایز رتبه های برتر شده اند و نزدیک به 90 ورزشکار این استان تاکنون موفق به پوشیدن پیراهن تیم های ملی شده اند.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.