به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ خسرو نجفی در تشریح این خبر گفت در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر در گیری مسلحانه در یکی از محله های شهر لردگان مأموران کلانتری 11 لردگان در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در صحنه جرم مشاهده شد یک جوان 25 ساله با ضرب گلوله سلاح کمری کشته و دو مرد 40 و 22 ساله نیز از ناحیه بازوی چپ و گردن مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شده اند .

سرهنگ نجفی گفت: پس از حضور مأموران در صحنه جرم یک نفر با هویت معلوم به سرعت از محل متواری شد که پس از مدتی با گسترش گشت های پلیس فرد متواری که یک جوان 28 ساله بود در حالی که به علت برخورد گلوله اسلحه کمری از ناحیه سر به شدت مصدوم شده بود داخل یک دستگاه خودروی پژو 405 پیدا و به بیمارستان لردگان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان در پایان با تأکید بر این که این درگیری به علت مسائل خانوادگی رخ داده است و متهم نیز به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شده و وضعیت عمومی وی وخیم گزارش شده است از شهروندان خواست هرگونه مشکلات و مسائل پیش آمده را از راه قانونی خود پیگیری کنند و با اعتماد به پلیس و دستگاه قضایی از بروز چنین مشکلاتی جلو گیری کنند .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 821210
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.