مدیر مرکز مدیریت حوادث فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: پس از اعلام این حادثه به اورژانس 115 یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و مصدومان را که دچار سرمازدگی شده بودند، به داخل آمبولانس هدایت کردند.
فرامرز شاهین عصر روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از دانش آموزان حادثه دیده دچار تشنج شده بود که با اقدامات درمانی کارشناسان اورژانس تحت مراقبت قرار گرفت.
وی گفت: پس از انجام اقدامات درمانی، مصدومان با آمبولانس 115 و هلال احمر و سه تن دیگر توسط خودروهای عبوری به مرکز درمانی چمن گلی اعزام و پس از آن به مراکز درمانی هلال احمر و اورژانس و بیمارستان های فارسان و صمصامی اعزام شدند.
سرهنگ رحمت الله نجفی، رئیس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری نیز با تایید این خبر علت این حادثه را نداشتن تعادل و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه و نیز لغزنده بودن جاده توسط راننده وانت مزدا اعلام کرد.
مرتضی زمانی پور فرماندار شهرستان کوهرنگ نیز گفت: به علت کمبود آمبولانس تعدادی از مصدومان با وسایل شخصی به بیمارستان اعزام شدند.
همچنین شهرستان کوهرنگ از امروز شاهد بارش برف و باران در منطقه تاراز و بازفت این شهرستان بود، بر این اساس برخی از مناطق استان چهارمحال و بختیاری از جمله شهرستان بروجن شاهد بارش های پراکنده بود.
فرماندار کوهرنگ با اشاره به بارش برف در شهرستان کوهرنگ از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضرور از این محور خودداری کنند و در صورت ضرورت نیز خود را به وسایل گرم کننده و زنجیر چرخ مجهز کنند.
خبرنگار:سمیه پناهنده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.