به گزارش خبرگزاری خبر انلاین  به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سردار" غلامعباس غلامزاده" اظهار کرد:‌ در پی وصول گزارشی مبنی بر عرض اندام یک باند ارازل و اوباش و تیر اندازی هوائی به قصد ایجاد ناامنی در سه نقطه از شهرکرد موضوع در دستور کار دو اکیپ ویژه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی، بررسی دقیق ابعاد این رخداد و جمع آوری اطلاعات با استفاده از تمامی امکانات و اظهارات شاهدان، افراد این باند را در کوتاه ترین زمان ممکن شناسائی و با هماهنگی دستگاه قضائی چهارنفر از مسببین را در عملیات غافلگیرانه ای دستگیر و به مرجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به ادامه تحقیقات جهت کشف سلاح متهمین خاطر نشان کرد: در عملیات ضربتی دیگری عوامل پلیس امنیت عمومی استان پنج نفر از اعضای یک باند ارازل و اوباش که ضمن تظاهر مستانه نیمه های شب در محور شهرکرد به اصفهان محدوده تونل رخ اقدام به راه بندان کرده بودند را دستگیر کردند.

سردار غلامزاده در پایان با اشاره به کشف چند تیغه شمشیر و قمه از خودرو متهمین و معرفی آنها به مراجع قضائی گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی استان با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه قاطعانه و قانونی برخورد می کند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 811017
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.