سجاد عباسی هفشجانی فرزند شهید منصور عباسی هفشجانی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با سقوط داعش، استکبار به دنبال طرح جدیدی برای ایجاد بحران در منطقه است تا این شکست خود را توجیه کند.
به گفته وی، با سقوط مرکزیت گروه تروریستی تکفیری داعش، آمریکا و اسرائیل نقشه شوم جدیدی را مطرح کرده که عواقب آن نابودی کامل سرزمینی اسرائیل است.
وی افزود: مطرح کردن پایتختی بیت المقدس برای رژیم اشغالگر قدس از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، خنجری بر پیکر رژیم جعلی اسرائیل و هم یپمانان منطقه ای آمریکا و اسرائیل است.
عباسی افزود: این حرکت غیرقانونی ترامپ به وحدت جهان اسلام کمک می کند و باعث می شود کشورهای اسلامی و مسلمانان با قدرت در برابر رژیم صهیونیستی وحدت خود را حفظ کنند.
به گفته وی، آخرین بازمانده های گروه تروریستی و تکفیری داعش که مجری توطئه های آمریکا و اسرائیل بودند، اکنون به سمت سرزمین های اشتغالی در حرکت هستند تا بتوانند به دامن اصلی فتنه منطقه پناه ببرند بی آنکه بدانند رژیم اشغالگر قدس به فرموده مقام معظم رهبری 25 سال آینده را نخواهد دید.
وی افزود: سرزمین قدس از سال 1948 میلادی با بیانیه بن گورین به مدت 60 سال است که در اسارت صهیونیست های اشغالگر قرار دارد و با آغاز این اسارت در ابتدا 700 هزار نفر از ساکنان شهرهای فلسطین و بعد حدود 5.4 میلیون نفر دیگر آواره شدند.
به گفته وی، صهیونیست ها پیشتر با راه اندازی اتاق های جنگ در اسرائیل و حمایت های آمریکا و غرب، جنگ های 33 روزه را به راه انداختند که در نبرد جنگ 33 روزه مقاومت حزب الله لبنان درس بزرگی به جنگ افروزان تا بن دندان مسلح غربی و اسرائیل داد و با پیروزی در این نبرد نابرابر، تمامی معادلات جغرافیای سیاسی جهان را به هم ریخت.
وی افزود: حضور اسرائیل در بیت المقدس حرکت مذبوحانه ای است که دامنه و عمقی پرسابقه دارد و مشخصه آن به گونه ای است که گروهی از انسان ها یعنی فلسطینیان بخاطر وجودشان، از دید گروهی کینه ورز، محکوم به نابودی شده اند.
عباسی افزود: مطرح کردن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس از سوی ترامپ دارای دو بعد است، جنبه نخست آن فاجعه استفاده از ابزارهای غیر متداول به کار گرفته شده در زدایش اندیشه اسلامی و جنبه دوم که اهمیت بیشتری دارد، نسل کشی آگاهانه اسرائیل می باشد که نسل جوان فلسطین را هدف قرار داده است.
به گزارش ایرنا، هفته گذشته دونالد ترامپ اعلام کرد که وقت آن رسیده است که بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل مطرح شود که با اعتراض مسلمانان جهان و حتی سران کشورهای غیر مسلمان و اندیشمندان جهان مطرح شد.
شهید منصور عباسی هفشجانی هفته پیش از سوی گروه های تروریستی و تکفیری داعش به شهادت رسید.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.