به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز یکشنبه در آیین اختتامیه سومین اجلاسیه نماز در فضای مجازی افزود: باور کنیم نماز خالصانه تنها راه رفع مشکلات و گرفتاری های جامعه است.
وی گفت: در مورد نماز، اهمیت و برکات آن در آموزه های دین اسلام بسیار گفته شده که ضروری است به این توصیه ها توجه ویژه شود تا گرفتاری ها و مشکلات جامعه برطرف شود.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نماز سپر و مانع از ورود منکرات در جامعه است، تصریح کرد: اگر اقامه نماز و ارتباط گیری با خداوند به درستی و کامل انجام گیرد و خالصانه باشد بی شک برکات و نتایج آن شامل حال فرد و جامعه می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با بیان اینکه ارتباط مردم جامعه با خداوند کم رنگ شده است، گفت: افرادی که با خدا ارتباط قوی و پررنگی دارند، نتیجه آن را در زندگی خود دیده اند اما با این وجود چرا شاهد کم رنگ شدن ارتباط بندگان با خدا هستیم؟.
اقبال عباسی تصریح کرد: مدیران هرچند می توانند تا حدی امور جامعه را به پیش ببرند و مشکلات را برطرف کنند، اما حلال اصلی مشکلات خداوند است.
وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با خداوند ارتباط درستی برقرار کنیم در نهایت شاهد ایجاد نظم، امنیت، انضباط، وحدت و آرامش در جامعه خواهیم بود، در غیر اینصورت جامعه به خطر می افتد.
به گزارش ایرنا، در این آیین فعالان حوزه نماز و برگزیدگان سومین اجلاسیه نماز در فضای مجازی معرفی و تقدیر شدند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.