به گزارش ایرنا، در متن پیام اقبال عباسی که نسخه ای از آن روز جمعه به ایرنا ارسال شد، آمده است: ماه ربیع الاول یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی اسلام است.
وی در ادامه می افزاید: هفته وحدت پیام آور این است که مسلمانان همه با هم برادرند و با دست اتحاد و یکپارچگی و همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاکش، مجال تفرقه افکنی بیگانگان را می گیرند و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ می کنند.
عباسی ادامه داد: مسلمانان در سایه دین اسلام و بنا به آیه (انما المومنون إِخوة) همواره و همیشه در همه شرایط برادر یکدیگرند و دین اسلام هیچگاه اجازه تفرقه و اختلاف را به مسلمانان نمی دهد.
استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان این پیام آورده است: اینجانب میلاد با سعادت عصاره نبوت و حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) و فرا رسیدن هفته وحدت، اخوت و برادری و تجدید پیمان با اسلام و آرمان های نظام اسلامی را به تمامی مسلمانان جهان و ایران به ویژه مردم متدین و با ایمان این استان تبریک و تهنیت می گویم.
دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران بنام هفته وحدت نامگذاری شده است.
دریافت کننده: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.