سید احمد مرتضوی فرد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 5 هزار و 750 قوطی روغن، یکهزار و 750 قوطی انواع کنسرو، 900 کیلوگرم قند و 100 بسته چای در این محموله غذایی ارسال شد.
به گفته وی، چادر، پتو نو و غیر مستعمل، موکت و آب معدنی نیز از دیگر موارد مورد نیاز برای ارسال به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه است که در حال جمع آوری و بسته بندی برای ارسال به این مناطق است.
مرتضوی فرد ادامه داد: مردم استان چهارمحال و بختیاری کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 تمام بانک های عامل ملی، ملت و صادارت به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پزشکان، پیراپزشکان، نیروهای فنی و تخصصی تعمیرکار آب، برق و گاز برای اعلام کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه برای هماهنگی اعزام با شماره تلفن 33377131 جمعیت هلال احمر استان تماس گیرند.
مرتضوی فرد افزود: ارسال انواع مواد غذایی، چادر و پتو و کمک های نقدی به مناطق زلزله زده کرمانشاه تنها از طریق جمعیت هلال احمر صورت می گیرد و مردم می توانند برای ارسال با شماره تلفن اعلام شده تماس گیرند.
به گفته وی، در ساعات ابتدایی وقوع زلزله 12 اکیپ امداد و نجات این جمعیت به همراه 11 دستگاه آمبولانس و خودروی کمک دار، یک دستگاه مینی بوس امداد و نجات، یک فروند بالگرد، تیم تخصصی واکنش سریع و تیم سگ های جستجوگر زنده یاب به مناطق زلزله زده در کرمانشاه اعزام شد.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9و33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است و تاکنون بیش از 100 پس لرزه داشته است.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار:جهانبخش صفری
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.