به گزارش ایرنا، اکبریان روز یکشنبه در مجمع انتخاب رئیس هیات جودو چهارمحال و بختیاری که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، موافق که اخذ آرا تمامی اعضا شد و به مدت چهار سال سکان رشته رزمی جودو در استان را در دست گرفت.
رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران گفت: رئیس جدید هیات باید در تمامی شهرستانهای استان استعدادهای این رشته را شناسایی کند.
محمد درخشان در این مجمع افزود: چهارمحال و بختیاری می تواند قطب ورزش جودو بانوان باشد و با توجه به ظرفیتی که استان دارد باید در این زمینه برنامه ریزی کرد.
وی، جذب حامی مالی را برای این رشته در استانها ضروری دانست و گفت: باید حامی مالی جودو در استان، به عنوان یک شریک در نظر گرفته شود.
به گفته وی، در صورت فراهم شدن امکانات، فدراسیون جودو حاضر است اردوی سنگین وزن ها را در این استان فراهم کند.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: رشته جودو در بخش آقایان و بانوان در استان در سالهای مختلف همواره ملی پوش داشته است و این استان از ظرفیت بالایی برای معرفی استعدادهای ورزشی جودو دارد.
عبدالرحمان قاسمی یادآور شد: رئیس هیات جودو استان شناختی خوبی از رشته جودو و ورزشکاران آن دارد و می تواند به رشد این رشته در استان کمک کند.
به گزارش ایرنا، شهرستان بن یکی از مناطق مستعد جودو چهارمحال و بختیاری است که در رده های سنی تاکنون ورزشکارانی را به جودو ایران معرفی کرده است.
اکنون دو جودوکار نوجوان چهارمحال و بختیاری عضو تیم ملی در این رده سنی هستند.
چهارمحال و بختیاری بیش از 500 جودوکار در سنین مختلف دارد.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.