مربی تیم جوجیتسو چهارمحال و بختیاری گفت:در مسابقات انتخابی تیم ملی علی ایزدپناه، سید محمد امین حسینی سرتیشنیزی و حمیدرضا عبدالهی برای استان مدال طلا کسب کردند.
احسان علیخانی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات نیز علی پیرمحمدی نقره گرفت و ابراهیم مرادی و فرید رستمی مدال برنز مسابقات کشوری را بدست آوردند.
به گفته وی، این مسابقات با حضور 23 تیم از سراسر کشور در هفته جاری در تهران برگزار شد و مسابقات از کیفیت و سطح بالایی برخوردار بود.
علیخانی گفت: با کسب این طلا مدال از سوی ورزشکاران استان ، تیم جوجیتسو چهارمحال و بختیاری به مقام قهرمانی دست یافت و نفرات برتر به اردی تیم ملی دعوت شدند.
به گفته وی، از سوی کمیته فنی برگزاری مسابقات، احسان علیخانی نیز به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان ایران در این رشته انتخاب شد و اردوی مقدماتی بدنسازی ورزشکاران آبانماه در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، جوجیتسو یک ورزش رزمی شبیه کاراته است و از هنر رزمی ژاپنی است که بر مبارزه از فاصله نزدیک یا یک رقیب مسلح یا غیرمسلح تاکید دارد.
چهارمحال و بختیاری بیش از 40هزار ورزشکار دارد که رشته های رزمی در این استان موفقیت های مختلفی را در سطح کشور کسب کرده اند.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.