به گزارش روز جمعه ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم بهره برداری از 6 طرح عمرانی شهر نقنه بروجن تاکید کرد: اعتبار طرح انتقال آب بن – بروجن در سال گذشته یکهزار و 930 میلیارد ریال بود که از این مبلغ حدود 400 میلیارد ریال آن جذب نشده است.
وی افزود: اعتبارات طرح انتقال آب بن – بروجن برای سال جاری 600 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: براساس برنامه زمان بندی باید تا پایان امسال این طرح اجرایی و بهره برداری شود.
وی یادآور شد: با پیش بینی های انجام شده حداکثر تا یک سال دیگر آب به آخرین نقطه طرح انتقال آب بن – بروجن یعنی شهر نقنه می رسد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اجرای طرح انتقال آب بن – بروجن با جمعیت حدود 500 هزار نفر از مردم استان یکی از مهمترین دغدغه ها و اولویت های مسئولان محسوب می شود.
وی با اشاره به خدمات رسانی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند توسعه ای نقنه گفت: علاوه بر اعتبارات تخصیصی به شهرداری نقنه 300 میلیارد ریال اعتبار استانی دیگر اختصاص می یابد.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: در صورت ابلاغ اعتبارات ماده 10 و 12 هم مبلغی به شهرداری نقنه اختصاص داده می شود.
سلیمانی دشتکی همچنین پس از ادای احترام به مقام والای شهدای نقنه در جمع مردم این شهر تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ایرانی مقابل استکبار جهانی در قالب 50 کشور دنیا به سرکردگی آمریکا ایستادگی کردند.
وی افزود: براندازی نظام جمهوری اسلامی و تجزیه ایران از مهمترین اهداف استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس محسوب می شود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: با پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس و شکست استکبار جهانی زمینه صدور انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر دنیا فراهم شد.
وی یادآور شد: امروز نیز رزمندگان و شهدای مدافع حرم توانستند با حضور در جبهه های مبارزه با استکبار جهانی از حقانیت ایران و کشورهای اسلامی دفاع کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با شرایط سخت مالی و اقتصادی مواجه شد، اما با این حال 112 میلیارد ریال برای شهر نقنه مصوب شده که از این مبلغ تاکنون 58 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: در دولت یازدهم 230 هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت در نقنه انجام شده که به همین منظور 970 تن قیر رایگان از سوی استانداری چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن نیز در آیین بهره برداری از 6 طرح عمرانی نقنه گفت: همزمان با سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به نقنه بهره برداری از 6 طرح عمرانی آغاز شد.
علی محمد مرادی تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها شامل زیرسازی و روکش آسفالت معابر، تپه نورالشهدا، بلوار حکیم جهانگیرخان قشقایی 125 میلیارد ریال خزینه شده است.
وی افزود: همچنین برای تکمیل طرح های عمرانی نقنه 120 میلیارد ریال و به منظور آغاز عملیات اجرایی طرح های جدید در این شهر 50 میلیارد ریال اختصاص یافت.
مرادی تصریح کرد: از این مبلغ 30 تا 40 درصد از محل مشارکت های مردمی تامین و هزینه می شود.
در این سفر استاندار چهارمحال و بختیاری از روند اجرای طرح های نیمه تمام شهر نقنه بازدید کرد.
نقنه در 65 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع و دارای 12 هزار نفر جمعیت است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.