به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در نشست با رئیس هیات مدیره شرکت آذر آب تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری، ظرفیت ها و قابلیت های بسیار زیادی به منظور سرمایه گذاری در حوزه های مختلف دارد.
وی افزود: مسئولان چهارمحال و بختیاری به منظور حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بخش های مختلف این استان آمادگی کامل خود را اعلام کرده اند.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در این نشست رئیس هیات مدیره شرکت آذر آب برای سرمایه گذاری با مشارکت شرکت ام. سی. سی. (Mcc) چین به صورت فاینانس در طرح ملی راه آهن اصفهان – شهرکرد – اهواز آمادگی دارند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست دیگری با عیسی کلانتری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست یادآور شد: در این نشست مسائل زیست محیطی استان در بخش های مختلف مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به توسعه متوازن در مناطق مختلف کشور به ویژه در نقاط کمتر توسعه یافته مانند چهارمحال و بختیاری داشته است.
سلیمانی دشتکی گفت: سازمان حفاظت از محیط زیست با ارائه نظرات و راهکارهای علمی و کارشناسی در خصوص اجرای برخی طرح های توسعه ای نقش مهمی در رفع مشکلات بسیاری طرح های عمرانی، صنعتی و کشاورزی ایران و چهارمحال و بختیاری ایفا کرده است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.