به گزارش ایرنا، سردار غلامعباس غلامزاده روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه های استان، با اشاره به دستگیری 2 مظنون افزود: صحنه سازی متهمان به قتل این جوان و به آتش کشیدن جسد نتوانست پلیس را گمراه کند.
وی گفت: روز گذشته یک دستگاه خودروی پیکان و یک جسد سوخته در سه راهی شهر کاج و تونل درکش و ورکش اردل به مرکز فوریتهای پلیس 110 اعلام شد.
سردار غلامزاده افزود: هویت جسد در این خودرو به علت شدت سوختگی قابل شناسایی نبود که رسیدگی به این موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان آگاهی استان و شهرستان اردل قرار گرفت.
به گفته وی، با گسترش دامنه تحقیقات پلیسی و آثار برجای مانده بر صحنه، مشخص شد جسد سوخته شده در خودروی پیکان متعلق به جوان 29 ساله بود که قبل از سوزندان، به قتل رسیده است.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری گفت: پلیس در بررسی این پرونده، یکی از اعضای مونث خانواده مقتول را شناسایی و در یکی از استان های همجوار دستگیر کرد.
سردار غلامزاده افزود: در بازجویی فنی کارآگاهان پلیس و مواجه با ادله و مدارک به دست آمده و جامانده در صحنه، فرد شناسایی شده به همدستی خود با یکی دیگر از اعضای خانواده در این حادثه، اعتراف کرد.
وی با اشاره به دستگیری شریک دوم متهم به قتل افزود: این پرونده به همراه 2 متهم در اختیار مراجع قضایی استان قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، روز گذشته یک دستگاه خودروی پیکان در جاده بین سه راهی شهر کاج و تونل تنگ درکش ورکش دچار آتش سوزی شده بود که پس از مهار آتش توسط نیرو‌های امدادی با همکاری ماموران انتظامی، جسد یک نفر روی صندلی جلوی خودرو کشف شد.
خبرنگار: سمیه پناهنده
7360/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.