به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: عید سعید غدیر متعلق به جامعه بشریت است و امروز بیش از گذشته به عدالت، آرامش و امنیت نیاز داریم که باید آن را در روح غدیر جستجو کرد.
وی به اوج خشونت، خونریزی و جنگ در دنیا بخصوص در بین مسلمانان و کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامش در جامعه تنها با عدل ائمه اطهار (ع) و ولایت پیشوای مسلمانان برقرار می شود.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: حادثه مهم غدیرخم در تاریخ جهان اسلام و تشیع مظلوم واقع شده و امت اسلام باید همان قدر که به حادثه عاشورا و مصائب دشت کربلا اهمیت می دهند، به اعیاد غدیرخم نیز اهمت دهند تا عدالت در جهان گسترش یابد.
حجت الاسلام نکونام ، همچنین به حادثه تلخ کشتار ملت مسلمان ایران در 17 شهریور سال 1357 اشاره کرد و گفت: در این روز تاریخی مردم در میدان شهدای تهران علیه رژیم طاغوت به خروش آمدند و انزجار و نفرت خود را از حکومت ستمشاهی اعلام کردند.
امام جمعه شهرکرد افزود: ملت مسلمان ایران با حفظ نظام جمهوری اسلامی تا ابد حافظ خون شهدای حادثه جمعه سیاه 17 شهریور 57 خواهد ماند.
خبرنگار : مرتضی شاهوردی**انتشار:جهانبخش صفری
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.