به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی چهارشنبه شب در آئین بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد تاکید کرد: در اقتصاد دورن زا، با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می توان به جایگاه واقعی اقتصاد کشور رسید.
وی افزود: تمامی دولت های جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ویژه در دولت یازدهم خدمات قابل توجه و مطلوبی ارائه داده اند.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: رفع تحریم ها، لغو قطعنامه های ظالمانه، مهار تورم و رونق اقتصادی بخش های مختلف کشور از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم محسوب می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در 40 سال گذشته به تعداد سال های عمر با برکت جمهوری اسلامی در کشور انتخابات برگزار شده و این در حالی است که هنوز در برخی کشورها، نه تنها آزادی وجود ندارد بلکه به زنان هم حتی در رعایت حقوق اولیه زندگی بهاء داده نمی شود.
وی گفت: مردمسالاری دینی، توزیع عادلانه امکانات، دستیابی به آزادی، رسیدن به شاخص های توسعه ای در بخش های مختلف و تسریع در روند عمران و آبادانی کشور و چهارمحال و بختیاری با پیروزی جمهوری اسلامی ایران محقق شد.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: ارتقای وضعیت چهارمحال و بختیاری در بخش ها و حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، عمرانی فرهنگی، سیاسی و رشد شاخص های توسعه ای از مهمترین اقدامات دولت یازدهم در مناطق مختلف کشور به ویژه استان های کمتربرخوردار مانند این استان است.
عملکرد 46 دستگاه چهارمحال و بختیاری از دیماه سال گذشته تاکنون در چهار بخش اختصاصی، عمومی، مشترک عمومی و اختصاصی و اقتصاد مقاومتی مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت دستگاه برتر این استان در بخش های مختلف معرفی و تجلیل شد.
جشنواره شهید رجایی هر ساله با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر برگزار می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.