به گزارش ایرنا، محمد خالدی روز سه شنبه در آیین افتتاح پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرکرد افزود: این استان به برکت نظام شکوهمند جمهوری اسلامی طی چهار دهه گذشته تحولات و پیشرفت های خوبی را تجربه کرده اما عمق محرومیت به حدی است که می طلبد مسئولان در خصوص رفع این محرومیت اهتمام ویژه به کار گیرند.
وی با اشاره به خدمات دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان، تصریح کرد: این خدمات در استان و در زندگی مردم به خوبی محسوس است و رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.
مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به طرح های افتتاحی این سازمان در استان، اظهار کرد: بهره برداری از شعبه تامین اجتماعی شلمزار در شهرستان کیار و افتتاح مرکز رفاهی اقامتی در شهرستان سامان با ظرفیت ایجاد 40 شغل جدید از دیگر طرح های افتتاحی امروز به شمار می رود.
غلامرضا محمدی افزود: هم اکنون 402 هزار بیمه شده اصلی به همراه افراد تبعی و 86 هزار مستمری بگیر از خدمات این سازمان در استان بهره مند هستند.
سازمان تامین اجتماعی دارای سه بخش بیمه، درمان و امور اقتصادی است. این سازمان در استان در حوزه بیمه در 24 واحد بیمه ای و 307 پرسنل به جمعیت زیرپوشش خود خدمات رسانی می کند.
همچنین در حوزه درمان از طریق بیمارستان امام علی(ع)، 2 پلی کلینیک تخصصی، 2 درمانگاه تخصصی و یک درمانگاه عمومی به طور مستقیم و از طریق 507 مرکز بصورت غیرمستقیم به بیمه شدگان خود ارائه خدمت می کند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده
7363/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.