به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: طی همین مدت 41 هزار و 300 شغل در این استان ایجاد شد.
وی تصریح کرد: بهره برداری از مرحله نخست فولاد سفیددشت، ورق تاراز، راه اندازی کارخانه چادر مشکی بعد از 24 سال، آغاز عملیات اجرایی دهکده المپیک گردشگری، شروع ساخت آهک هیدراته، تصویب راه آهن اصفهان – شهرکرد – اهواز از مهمترین طرح های دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
وی یادآور شد: در دولت یازدهم تحول بزرگی در آبرسانی، برقرسانی، گازرسانی، خدمات بهداشتی و درمانی، رشد شاخص های عمرانی و رونق اقتصادی ایجاد شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در این مدت استفاده از توان بخش خصوصی و مشارکت آنان در طرح های مختلف تسریع در تکمیل و بهره برداری از بسیاری طرح های توسعه ای استان را به همراه داشت.
وی گفت: افزایش جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور انجام سرمایه گذاری در حوزه های مختلف چهارمحال و بختیاری با هدف رشد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از مهمترین برنامه های مسئولان استان در دولت دوازدهم است.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور افتتاح طرح های چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.