به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد تاکید کرد: پایداری بر اقتصاد مقاومتی باعث جلوگیری از خدشه دار شدن عزت جمهوری اسلامی و بی اثر شدن تحریم ها می شود.
وی گفت: دستاوردهای ایران در بخش های مختلف ذره ذره جمع شده است و نباید با برخی اقدامات نسنجیده باعث سوزانده شدن یکباره این دستاوردها بشویم.
امام جمعه شهرکرد به آغاز دهه کرامت همزمان با یکم ذی القعده اشاره و اظهار کرد: این روز که میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) بوده به نام روز دختر نامگذاری شده و این مهم نشاندهنده توجه به جایگاه دختران در حکومت اسلامی است.
وی با اشاره به پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله طالقانی گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث احیای نماز جمعه شد.
نکونام به برگزاری نخستین یادواره تجلیل از شهدای فعال در حوزه ستادهای برگزاری نماز جمعه چهارمحال و بختیاری نخستین بار در کشور اشاره و تاکید کرد: تاکنون یادواره ای برای شهدای این حوزه برگزار نشده و در حقیقت به حق آنان جفا شده است.
وی افزود: 40 شهید در ستادهای برگزاری نماز جمعه چهارمحال و بختیاری فعال بوده اند که نخستین یادواره تجلیل از آنان پنجم مرداد 1396 در مهدیه مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.