به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در این تفاهمنامه بر نقش استانداری برای تشویق ادارات و دستگاه ها در ارتقای سطح علمی کارکنان تاکید و استاندار چهارمحال و بختیاری نیز متعهد شده است تا ادارات، دستگاه و نهادهای دولتی را برای برگزاری دوره های کاربردی مورد نیاز خود ترغیب به شرکت در دوره های آموزشی این دانشگاه کند.
همچنین نیازسنجی و بررسی نیازهای آموزشی و بومی استان از سوی دانشگاه علمی، کاربردی در دستگاه های اجرایی، دولتی، خدماتی و کارخانه ها و مراکز تولیدی و ارائه نتایج این نیازسنجی به این مراکز برای برنامه ریزی و رفع نواقص از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.
به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علمی،کاربردی در این دیدار اقدامات مراکز دانشگاهی چهارمحال و بختیاری را مطلوب ارزیابی کرد.
محمدحسین امید همچنین از آمادگی دانشگاه علمی، کاربردی در ساخت یکساله ساختمان اداری و آموزشی مرکز علمی،کاربردی استان در صورت ارائه زمین از سوی شهرداری خبر داد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز برای حل مشکل واگذاری زمین به این دانشگاه قول مساعد داد.
قاسم سلیمانی دشتکی در ادامه با بیان فعالیت 45 رشته کارشناسی و تنها یک رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی، کاربردی استان اظهار کرد: از آنجا که ارتقای سطح دانش تا مقطع کارشناسی فراگیر و عمومی شده است، اشتغال به تحصیل در این مقطع همچون گذشته امتیاز خاصی محسوب نمی شود.
وی تاکید کرد: از این رو انتظار می رود با افزایش تعداد فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی، برای توسعه رشته های ارشد در دانشگاه های علمی، کاربردی تلاش شود.
خبرنگار:شکوفه سلیمانی**انتشار:جهانبخش صفری
8125/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.