به گزارش ایرنا، شهرام آدم نژاد روز پنجشنبه در مراسم معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در صورتی که اجرای این طرح پاسخ بدهد از این تکنولوژی در تمام محورهای کشور استفاده خواهد شد.
وی گفت: امسال 600 دوربین نظارت و کنترل ترافیک در سطح کشور راه اندازی می شود که تاکنون حدود 50 درصد این دوربین ها نصب شده است.
آدم نژاد ادامه داد: هم اینک 34 هزار کیلومتر شریان در کشور وجود دارد که 75 درصد تردد و جابه جایی ها در کشور از این طریق و مابقی از ناوگان هوایی و دریایی است.
وی افزود: نگهداری و مدیریت شبکه شریانی کشور سالانه نیازمند 80 هزار میلیارد ریال اعتبار است که تامین این اعتبار نیاز به بودجه پایدار دارد.
معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری تصریح کرد: سالانه 550 میلیون تن کالا و 900 میلیون مسافر از طریق شبکه شریانی کشور جابه جا می شود.
به گزارش ایرنا، از 210 هزار کیلومتر راه موجود در کشور بیش از 34 هزار کیلومتر آن محورهای شریانی هستند و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در صدد است برای افزایش ایمنی و کاهش تلفات و حوادث رانندگی در راه های کشور، تا پایان سال آینده برنامه نصب یکهزار و 880 دوربین کنترل سرعت را نهایی کند.
در این مراسم احمد جمشیدی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار:جهانبخش صفری
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.