به گزارش ایرنا، فاطمه کرباسی روز پنجشنبه در نشست سراسری کارشناسان امور زنان و خانواده سازمان میراث فرهنگی کشور افزود: همچنین از این تعداد، 61 هزار مورد در حوزه مشاغل خانگی است.
وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های موجود در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی، لازمه این مهم را تدوین و اجرای برنامه های عملیاتی دانست و گفت: این سازمان در خط مقدم تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال قرار دارد.
کرباسی، شناسایی و ثبت میراث فرهنگی و طبیعی و صیانت از آن، حمایت از هنرمندان و صنعتگران، حفظ و احیای رشته های صنایع دستی، توسعه زیرساخت های اقامتی، نشست با سرمایه گذاران داخلی و خارجی و شناسایی مقاصد جدید گردشگری را از سیاست های این سازمان برشمرد و گفت: نگاه جامع به هر سه حوزه امری ارزشمند است و باید در همین چارچوب اقدامات لازم را انجام داد.
وی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و شهدای مسجد گوهرشاد اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده اسلامی - ایرانی و مقابله با تهاجم فرهنگی، دستورالعمل اجرایی عفاف و حجاب سرلوحه فعالیت های بانوان شاغل در این سازمان قرار دارد.
نشست یک روزه کارشناسان امور زنان و خانواده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با سه رویکرد هم افزایی و آشنایی بانوان به وظایف حوزه کاری خود، اقتصاد مقاومتی و عفاف و حجاب به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در 2 بخش عمومی و تخصصی در حال برگزاری است.
خبرنگار:خاطره حسین زاده**انتشار:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.