حسین مهری روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پست های نوین و توسعه یافته دنیا به سمت کالا و اسناد سوق یافته اند، اظهار کرد: پست ایران نیز مطابق برنامه 5 ساله ششم توسعه در این راستا تدوین شده است.
به گفته وی، برنامه های شرکت پست در دولت دوازدهم با عنوان «تحول پست» با 16 محور بر مبنای آی تی از جمله تجارت الکترونیک، توسعه سرویس های مالی، توسعه همکاری های بین المللی، توسعه هاب پستی، کلان داده ها، تجاری سازی کلان داده ها، رایانش ابری و لجستیک هوشمند دنبال می شود.
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران ادامه داد: شرکت پست در ابتدای دولت یازدهم زیان انباشته 3 هزار و 550 میلیارد ریالی داشت که توانستیم در طول فعالیت دولت یازدهم آن را جبران کنیم.
مهری با بیان اینکه در عرصه بین الملل پست ایران جایگاه بالایی یافت، تصریح کرد: تفاهم نامه های دو جانبه همکاری با کشورهای چین، ویتنام، عراق، افغانستان، آذربایجان و ترکیه منعقد شده . تفاهم نامه های دیگری نیز با اتریش و فرانسه در دست اجرا داریم.
به گفته وی، بزودی 2 اپراتور بزرگ پستی در کشور راه اندازی می شود که اگر نوآور، هوشمند، خلاق و همگام با پست جهان به پیش برود، به عنوان فرصت است و اگر نوآور نباشد و نیاز مشتری را در نظر نگیرد، تهدید است.
مهری با بیان اینکه پست باید در کشور چالاک، نوآور، ساده ساز باشد، افزود: شرکت پست برای انجام خدمات ملی و حاکمیتی تشکیل شده است.
به گفته وی، سهولت دسترسی، شفافیت اطلاعات، سرعت، دقت، امنیت و قیمت مناسب خواسته مشتریان از شرکت پست است.
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران برای افتتاح دو طرح اقتصاد مقاومتی شرکت پست چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار :جهانبخش صفری
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.