به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم وفناوری استان ،  دکتر پیرعلی در نشست مشترک پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و مدیران سرمایه گذاری بنیاد برکت افزود : طرح‌ها قابل سرمایه‌گذاری شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با توجه به ظرفیت‌سنجی پارک علم و فناوری و چنانچه توجیه اقتصادی داشته باشند برای حمایت به بنیاد برکت معرفی می‌شوند.
وی اظهار کرد: همواره باید تعاملی دوسویه میان متقاضیان شرکت‌های مذکور و بنیاد برکت وجود داشته باشد.
دکتر حامد صدری مدیر سرمایه گذاری بنیاد برکت در حوزه الکترونیک،فنی مهندسی و تجهیزات پزشکی نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن این نشست از ابراز علاقه بنیاد برکت جهت سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری استان خبر داد وافزود بنیاد برکت در قالب مشارکت از طرح‌هایی که دارای توجیه اقتصادی و فنی باشند و بتوانند زمینه اشتغال جوانان را به خصوص در مناطق محروم فراهم کنند،حمایت مالی خواهد کرد.
وی سقف مشارکت بنیاد برکت در طرح های فناور و دانش بنیان را 40 میلیارد تومان عنوان کرد خاطر نشان کرد: کارآفرینان چهارمحال و بختیاری می‌توانند طرح‌های خود را برای بهره‌مندی از حمایت مالی این موسسه به پارک علم و فناوری این استان ارائه دهند و پس از بررسی طرح‌ها، نقدینگی آن در قالب مشارکت تأمین می‌شود.
وی اظهار کرد: بنیاد برکت حداکثر پس از مدت پنج سال از شروع مشارکت و یا سه سال پس از بهره برداری طرح، سهم‌الشرکت خود را به صورت اقساطی بر مبنای ارزش گذاری روز، دارایی و بدهی‌ها، به کارآفرینان واگذار و از طرح مصوب خارج خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران و کارآفرینان چهارمحال و بختیاری می‌توانند از فرصت‌های حضور بنیاد برکت در این استان استفاده کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 691338
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.