به گزارش ایرنا، کمال اکبریان روز دوشنبه در جلسه هماهنگی اردوهای جهادی شهرستان بن افزود: تکمیل و احداث مسجد و خانه عالم و ایجاد مسکن نیازمندان از جمله فعالیت های عمرانی است که به وسیله بسیج سازندگی شهرستان بن در یکسال اخیر با هدف خدمت رسانی مطلوب به مردم محروم به انجام رسیده است.
به گفته وی، ساخت 4 منزل در روستاهای یانچشمه و بارده برای نیازمندان، بازسازی مساجد روستای لارک و تومانک از جمله اقدمات انجام شده با همکاری بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی شهرستان در بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن نیز در این نشست گفت: یکی از مهمترین ثمره های اردوهای جهادی آشنا شدن دانشجویان و اقشار فرهیخته جامعه با دردهای مردم مناطق محروم کشور است و این مساله کمک می کند تا این افراد در آینده آگاه به مشکلات اقشار ضعیف باشند.
سید اصغر موسوی با بیان این که محرومیت زدایی و انجام طرح های وابسته به آن در حوزه های مختلف، در برنامه های بسیج سازندگی در اولویت نخست قرار دارد خاطرنشان کرد: امسال 12 طرح عمرانی برای اجرا در شهرستان بن هدف گذاری شده است.
به گزارش ایرنا ، سال 95 در مجموع یک هزار و 820 نفر روز در 22 گروه ارودهای جهادی این شهرستان مشغول خدمت رسانی به محرومان بودند.
شهرستان بن در 30 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
س. ش. انتشار دهنده : محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.