سجاد میرزاییان دهکردی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون 11نوع آموزش در حوزه فیلمسازی و عکاسی از سوی این دفتر در استان به علاقه مندان ارائه می شود.
به گفته وی، کلاس های انجمن که پیشتر به صورت تئوری برگزار می شود در دوره جدید و در طول دولت یازدهم، به شکل آموزش محور و علمی شده اند تا هنرجویان بتوانند این آموزش ها را کاربردی فرابگیرند.
وی یادآور شد: شرکت کنندگان در این دوره ها به گونه ای آموزش های تخصصی را فرا می گیرند تا بتوانند در صورت حضور در بازار کار ، این دانش و توانمندی خود را ارائه دهند.
به گفته وی، استقبال علاقه مندان از این آموزش ها در دوره جدید نسبت به گذشته 2.5برابر شده است و در دوره جدید تاکنون 70نفر برای شرکت در این کلاس ها اقدام کرده اند.
میرزاییان دهکردی گفت: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نشست های تخصصی پاتوق فیلم و نقد و بررسی عکس به صورت هفتگی در مجتمع غدیر برای عموم علاقه مندان برگزار می شود.
سرپرست انجمن سینمای جوانان شعبه شهرکرد گفت:حمایت از آثار فیلمسازان جوان، برگزاری دوره های آموزشی برای فیلمسازان و هنر جویان، مشارکت در برگزاری جشنواره ها و ساخت فیلم کوتاه از مهمترین برنامه های این انجمن در دوره جدید است.
به گزارش ایرنا، انجمن سینمای جوانان کشور به عنوان یکی از قدیمی ترین انجمن های تخصصی زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون موفق به تربیت فیلمسازان مطرحی در کشور شده است.
در دو دهه اخیر بیش از 5هزار نفر دانش آموخته دوره های انجمن سینمای جوانان شهرکرد شده اند.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.