به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین ، جوادکارگران دهکردی  درایین گشایش این سنما  افزود: برای راه اندازی مجدد سینما غدیر شهرکرد با سیستم دیجیتال در مرحله نخست یک میلیارد ریال برای تجهیز این سینما به دستگاه دیتا لیزری هزینه شده است.

به گفته وی، این جدیدترین فناوری در عرصه اکران فیلم های سینمایی بر پرده نقره ای در کشور است که در سینما غدیر شهرکرد از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نصب و دایر شده است.

وی یادآور شد: سینما خانوادگی غدیر شهرکرد هر روز در سه سانس بعد از ظهر از ساعت ٤ و ٣٠دقیقه اقدام به اکران فیلم های سینمایی می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:در سینما غدیر شهرکرد فیلم های سینمایی جدید اکران می شود و اگر سینمایی در کشور اقدام به تحریم اکران فیلمها بکند سینما غدیر این فیلم ها را که دارای مجوز رسمی اکران و پخش از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند را برای مردم اکران می کند.

کارگران یادآور شد:قرار است برخی از فیلم های سینمایی روز با حضور کارگردان و بازیگران و عوامل تولید در سینما غدیر شهرکرد اکران شود.

وی مژده داد بزودی ٤ سینمای سیار نیز در استان راه اندازی می شود.

به گفته وی :  تا پیش از این چهارمحال و بختیاری دارای دو سینما در شهرکرد و بروجن بود که تعداد صندلی های سینمای استان با وجود ٩٠٠هزار نفر جمعیت در حدود ٦٠٠صندلی بود که با فعال شدن سینما غدیر شهرکرد به ١٣٠٠صندلی افزایش و بخشی از کمبود سینما در استان جبران می شود

 گفتنی است ، سینما غدیر شهرکرد پس از یک دهه تعطیلی، فعالیت فرهنگی و سینمایی خود را در دولت یازدهم از سر گرفت و از امروز با برگزاری آیین گشایش و اکران فیلم سینمایی 'اکسیدان' به صورت رسمی به چرخه سینماداری کشور بازگشت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 689782
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.