سرهنگ رحمت الله نجفی روز شنبه گفت: این محدودیتها به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی استان همزمان با تعطیلات عید سعید فطر اجرا می شود.
وی گفت: براین اساس تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 روز یکشنبه 4 تیرماه تا ساعت 24 روز جمعه 9 تیرماه از محور اصفهان - بروجن - لردگان - ایذه و بالعکس ممنوع و مسیر جایگزین محور اصفهان - الیگودرز - خرم آباد به خوزستان است.
به گفته وی، در همین مدت تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از محور یاسوج - لردگان - بروجن - اصفهان و بالعکس ممنوع و مسیر جایگزین محور اصفهان - یاسوج است.
وی از ممنوعیت تردد در محور اهواز، هفتگل- باغملک- ایذه - دهدز -شهرکرد خبر داد و گفت: مسیر جایگزین نیز محور اهواز- اندیمشک- خرم آباد - اصفهان به شهرکرد است.
سرهنگ نجفی افزود: با توجه به روزهای تعطیلات پایانی ماه مبارک رمضان، بسیاری از مردم قصد سفر به استانهای همجوار را دارند که به منظور رفاه بیشتر و پیشگیری از ایجاد ترافیک، ترددها در این محورها با محدودیت انجام می شود.
وی از رانندگان خودروهای سنگین خواست، به منظور اجرای هرچه بهتر طرحهای ترافیکی، کمال همکاری را با عوامل پلیس راه داشته باشند.
گفتنی است ، چهارمحال و بختیاری از دو محور ارتباطی مهم به استانهای کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان متصل می شود.
روزانه افزون بر 30 هزار خودرو در این محورها تردد می کنند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 684028
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.