به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال وبختیاری ، متن کامل پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح ذیل است:
ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و محکومیت جنایت های بی شمار رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی از مردم غیور و همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری برای حضور پرشور، گسترده و حماسی در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس دعوت به عمل می آید.
بی شک، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بنام "روز قدس" با هدف حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین صورت گرفته تا در این روز آزادیخواهان جهان خشم و انزجارشان را از رژیم صهیونیستی فریاد بزنند.
شهرت جهانی "روز قدس" و نفوذ معنوی این روز در دل آزاداندیشان دنیا باعث شده تا نه تنها مسلمانان بلکه تمامی آزادیخواهان تمامی ادیان پهنه گیتی رهایی ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین از چنگال اسرائیل خونخوار و جنایتکار را خواستار باشند.
با این که دشمنان اسلام و ایران با طراحی و آغاز جنگ های نیابتی و کشاندن درگیری به جغرافیای جهان اسلام برای رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی حاشیه امن فراهم کرده اند اما باید بدانند که روز قدس، روز همنوایی و همصدایی امت بزرگ اسلام و ملت آزاده ایران علیه زورگویی، یاوه گویی و خونخواری است.
مردم غیور، عزتمند و ولایی چهارمحال و بختیاری با پیروی از آموزه های دینی، عمل به فرامین امام خمینی (ره) و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امسال نیز مانند سال های گذشته روز جهانی قدس را به روز تجلی عظمت و اقتدار مسلمانان در برابر دشمنان تبدیل و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود اضافه می کنند.
به طور یقین با حضور پر شور، گسترده و حماسی مردم چهارمحال و بختیاری در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس فریادهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس" و "مرگ بر آل صعود خائن" در آسمان بام ایران طنین اندار خواهد شد.
مردم چهارمحال و بختیاری همواره با حضور در تمامی صحنه های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران حمایت همه جانبه و قاطع خود را از ملت های مظلوم و ستم کشیده مانند فلسطین اعلام کرده و خشم و نفرت خود را از رژیم های زورگو مانند اسرائیل، آمریکا، انگلیس و حامیان و متحدان جهانی و منطقه ای آنان فریاد زده اند.
مردم چهارمحال و بختیاری امسال همانند دیگر سال ها دوشادوش مسئولان و همگام با تمامی مسلمانان، آزادیخواهان و آزاداندیشان سایر ادیان در دنیا با وحدت و همدلی ضمن حضور پرشور، گسترده و حماسی در راهپیمایی روز قدس علاوه بر دفاع از ستمدیدگان فلسطینی نفرت و انزجار خود را از رژیم نامشروع و جعلی اسرائیل به گوش جهانیان می رسانند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 681998
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.