به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان در بیانیه ای این صعود تاریخی را به مردم تبریک گفت.
در این بیانیه آمده است:صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به جام جهانی فوتبال 2018 روسیه که در پی تلاش و همدلی به دست آمد نشان از توان بالای جوانان این مرز و بوم در کسب افتخار در میادین مختلف است.
در ادامه آمده است: این عزیزان بار دیگر با نقش‌آفرینی خود شور و شعف را در دل مردم عزیز ایران اسلامی به وجود آوردند، امید است این پیروزی ارزشمند جوانان ملی پوش ایران اسلامی شروعی باشد برای پیشرفت و پیروزی های بزرگ و مهم در رقابت های جهانی.
در پایان آمده است:اینجانب ضمن آرزوی توفیق برای ملی‌پوشان، کادر فنی و جامعه فوتبال کشور در مسابقات آتی؛ این صعود مقتدرانه و شادی آفرین را به ملت شریف ایران تبریک گفته و از خداوند منان برای همگان سلامتی و عزت و موفقیت تحت عنایات امام عصر (عج)مسئلت دارم و امیدوارم یادمان باشد امنیت کم‌نظیر این مسابقات را مدیون ایثارگران و شهدایی هستیم که در سالهای دفاع مقدس و همچنین این روزها در آنسوی مرزها جانفشانی می‌کنند.
نماینده مردم شهرستان های اردل ،فارسان ، کوهرنگ و کیار نیز در صفحه شخصی خود با انتشار یک عکس از تیم ملی و متن شعری از مهدی اخوان ثالث این پیروزی را تبریک گفته است.
در صفحه علی کاظمی باباحیدری آمده است:صعود تیم فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه ، باعث خوشحالی و مسرت تمامی ایرانیان گردید.
در این پیام آمده است:این موفقیت را به جامعه ورزشی کشور و ملت بزرگ و سرافراز ایران تبریک عرض می کنم و اطمینان دارم این موفقیت آغازی برای پیروزی های بزرگتر و حضور مقتدرانه در عرصه های پیش رو خواهد بود.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز این پیروزی بزرگ را تبریک گفته است.
اردشیر نوریان بر روی صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرده است:صعود تیم ملی کشور عزیزمان به جام جهانی مبارک باد.
به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران با برتری 2 بر صفر مقابل ازبکستان به جام جهانی 2018 روسیه راه یافت تا برای پنجمین بار در تاریخ، مسافر مهمترین رویداد فوتبال جهان شود.
این دیدار دوشنبه شب با یک دقیقه سکوت به احترام شهدای حادثه تروریستی تهران و در حضور حدود 60 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی برگزار شد و در نهایت تیم ملی فوتبال ایران با ارائه نمایشی منطقی به پیروزی 2 بر صفر رسید و به جام جهانی صعود کرد.
تیم ملی فوتبال ایران با کسب این پیروزی ارزشمند خانگی 20 امتیازی شد و در فاصله دو هفته به پایان مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، به عنوان نخستین تیم آسیایی و دومین تیم جهان، مسافر جام جهانی شد.
با پیروزی دوشنبه شب ، تیم کشورمان برای پنجمین بار توانست جواز حضور در جام جهانی را از آن خود کند.این تیم سال های گذشته در جام جهانی 1978 آرژانتین، 1998 فرانسه، 2006 آلمان و 2014 برزیل رسیده بود.
خبرنگار و انتشار دهنده : محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.