به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل روابط عمومی اداره  کل امور مالیاتی استان ، عزیز الله گنجی با اشاره به بر برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی مالیاتی و اطلاع رسانی گسترده به شهروندان و مودیان مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان، گفت: کلاس های آموزشی با حضور مدیران و کارشناسان مالیاتی برای اتحادیه ها، اصناف، دفاتر پیشخوان، کافی نت ها و تشکل های غیر دولتی برگزار شد.
گنجی اظهار داشت: رویکرد اصلی اداره کل امور مالیاتی استان مودی مداری و تکریم مودیان در کنار انجام وظایف قانونی و وصول مالیات می باشد.
گنجی تصریح کرد: اشاعه فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه، نیاز به سرمایه گذاری و آگاهی دادن به مردم در خصوص نتایج و آثار مثبت پرداخت مالیات در جامعه دارد .
وی ادامه داد: مردم باید حس کنند که پرداخت مالیات یک نوع مشارکت ملی است و برای رسیدن به پیشرفت اقتصادی و عظمت و اقتدار کشور نیاز به همکاری افراد جامعه با دولت است .
معاون مالیاتی مرکز استان گفت: همانگونه که می دانیم با اصلاح قانون مالیاتی های مستقیم، موعد ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) 31 خردادماه می باشد .
وی تصریح کرد: مودیان محترم مالیاتی به منظور بهره مندی از معافیت مالیاتی برای عملکرد سال 95، حداکثر تا 31 خردادماه سال جاری مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه دهند .
گنجی اظهار داشت: در صورتی که صاحبان مشاغل با هر میزان درآمد اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر ارائه نکنند، علاوه بر اینکه مکلف به پرداخت مالیات می باشند مشمول جرایم نیز خواهند شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 672251
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.