به گزارش ایرنا، سید نعیم امامی روز یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این ستاد از سال 94 در استان فعال و تاکنون یکهزار و 300 مصوبه با هدف رفع موانع تولید در استان به تصویب رسیده است.
وی، مشکلات واحدهای تولید این استان را بدهی تسهیلات بانکی، بخشودگی جرائم، اخذ وام برای خرید مواد اولیه، تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش، بیمه، مسائل زیست محیطی و استهمال عنوان کرد.
امامی گفت: نتایج جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در چهارمحال و بختیاری منجر به توسعه استان و رونق اقتصادی شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قوانین بانک ها سالانه تغییر می کند، تصریح کرد: در راستای این تغییرات مشکلات جدیدی برای واحدهای تولیدی در استان ایجاد می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت:بانک های عامل و دستگاههای اجرایی در اجرای قانون سلیقه ای عمل نکنند.
قاسم سلیمانی دشتکی ادامه داد: تولید کنندگان نیز در توزیع بدهی های خود به بانکهای عامل و دستگاه های مختلف کارشناسی عمل کنند تا با انبوه بدهی به یک بخش خاص مواجه نشوند.
استاندار چهارمحال و بختیاری، کمک و همراهی بانک های عامل و دستگاه های اجرایی با هدف احیاء واحدهای تولیدی ورشکسته و تعطیل را خواستار شد.
بنابراین گزارش، مشکل بدهی به بانک های عامل، بیمه تامین اجتماعی، مالیات و تامین آب 7 طرح تولیدی چهارمحال و بختیاری نیز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و برای رفع مشکلات برنامه ریزی شد.
هم اینک یکهزار و 127 واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار دهنده:محمود رئیسی
7361/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.