جواد کارگران دهکردی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین اظهار داشت: این نمایشگاه با 30 هزار عنوان کتاب به مدت دو هفته در محل سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری غدیر ارشاد اسلامی استان امروز باحضور مسئولین استانی افتتاح شد

وی  تصریح کرد: در این نمایشگاه کتاب‌های قرآنی، حدیث، ادعیه، کتب دینی و مذهبی، نرم‌افزارهای قرآنی و فرهنگی و سایر کتب با موضوعات عمومی علمی و آموزشی در راستای نشر ارزش‌ها ، فرهنگ مکتوب و فرهنگ قرآنی به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری ، بابیان اینکه نمایشگاه علوم قرآنی در ایام تعطیل نیز آماده حضور علاقه‌مندان است، عنوان کرد: آحاد مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان می‌توانند صبح ها از ساعت ٩الی ١٣ و بعد از ظهر ها از ساعت ١٦ الی ٢١ از این نمایشگاه دیدن کنند.

کارگران دهکردی افزود: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن کریم، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف با معارف و مضامین قرآنی است و این اداره در این راستا برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: نمایشگاه علوم قرآنی در شهرکرد تا (٥تیر ماه) مصادف باپایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و تمهیدات لازم در راستای اطلاع‌رسانی و تبلیغات و همچنین حضور اقشار مختلف مردم از این نمایشگاه فراهم‌شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: کتاب‌ها و نرم‌افزارهای ارائه‌شده در این نمایشگاه تا ٥٠درصد تخفیف به علاقه‌مندان ارائه می‌شود

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 670210
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.