به گزارش ایرنا، اردشیر نوریان روز جمعه با صدور بیانیه ای که یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت ، افزود:دشمنان قسم خورده این آب و خاک دیگر بار با حمله ای ددمنشانه که ضعف و اضمحلال شان را نشان می دهد، مظلومیت تاریخی ملت مسلمان ایران را به جهانیان نشان دادند.
در این بیانیه افزوده است: اگرچه حوادث دردناک تهران برای ایرانیان یادآور خاطرات تلخ اقدامات تروریستی گذشته بود، اما به وضوح نشان داد ایران و ایرانی بزرگترین قربانی تروریسم است.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد،سامان و بن در مجلس شورای اسلامی افزوده است: ریشه حوادث 17 خرداد را باید در تغییر کالبد سیاسی و امنیتی خاورمیانه ای دنبال کرد که براساس منافع مثلث غربی ،عبری عربی، در پی کشاندن آتش افراط گرایی، ترور، خشونت و بی ثباتی به خاک ایران اسلامی هستند.
این بیانیه می افزاید:حملات ترویستی تهران اگرچه تهدیدی برای امنیت کشور به شمار می آمد اما می بایست فرصتی باشد در جهت تقویت وحدت عمومی و همبستگی ملی ایرانیانی که اینگونه حوادث تاثیری بر اراده خلل ناپذیرشان نخواهد داشت.
در پایان امده است: اینجانب حمله تروریستی به خانه ملت و حرم مطهر امام راحل عظیم الشان(ره) و به شهادت رساندن تعدادی از هم میهنان بی گناه را محکوم نموده و به خانواده ی بزرگوار بازماندگان تسلیت عرض می نمایم.
برخود لازم می دانم از مجاهدت های فداکارانه نیروهای امنیتی و انتظامی، پاسداران غیور انقلاب اسلامی و همچنین جمیع مردم شریف حوزه ی انتخابیه که از زمان وقوع حادثه با تماس و پیام های محبت آمیز خود نسبت به سلامتی این حقیر ابراز نگرانی نمودند، صمیمانه تشکر می نمایم.
به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه هفدهم خردادجاری در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تروریست قرار گرفت که در نتیجه آن 17 نفر شهید و 46 نفر مجروح شدند.
با هوشیاری ماموران امنیتی و نظامی و انتظامی هر پنج تروریست به هلاکت رسیدند.
خبرنگار : محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.