فرزاد رحیمی با تاکید بر آموزش حفظ محیط زیست و نگهداری از منابع طبیعی به کودکان و نوجوانان برگزاری این قبیل مسابقات را فرایندی موثر در راستای آگاهی بخشی و حساس سازی این قشر به حفاظت از محیط پیرامون خود دانست.
رحیمی در این باره گفت: در بخش گندمان یکی از مهمترین منابع طبیعی موجود تالابی است که در فهرست جهانی تالاب ها ثبت شده و از دیدگاه گیاهی و جانوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما هم دوشا دوش مسولین شهر می کوشیم تا در حفظ و حراست از این در گرانبها کوشا باشیم و از کودکی زمینه حفظ این میراث ارزشمند را در میان قشر مخاطب خود ایجاد کنیم.
وی افزود: با توجه به اینکه کودکی زیر بنای رشد انسان در دوران مختلف زندگی است باید فرهنگ حفاظت و صیانت از محیط زیست را از هم اکنون بوسیله ی فعالیتهای جذاب در آنان نهادینه کنیم و هنر کانون می تواند آموزش غیر مستقیم، هدفمند و جذاب در این زمینه برای کودکان و نوجوانان باشد.
رحیمی با بیان اینکه 30 نفر از کودکان دختر و پسر گندمانی در این مسابقه شرکت کردند افزود: این مسبقه توسط نرگس جعفری و فاطمه نصر از مربیان هنری مرکز به داوری رسیدند و شش اثر به عنوان برگزیده این دور از مسابقات معرفی شدند.
مدیر کل کانون: علی احمدیان 12 ساله، ساغر براتی 9 ساله را در بخش کودک، مینا عسگری 15 ساله، فاطمه فردی 15 ساله، مهدی جعفری13 ساله، مصطفی منصوری 13 ساله را در بخش نوجوانان به عنوان برگزیدگان این مسابقه نام برد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 667302
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.