سید احمد مرتضوی فرد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، امدادرسانی به مردم روستای ' سید محمد ' بعد از وقوع سیل در این روستا، انتقال خانواده معلولان به مراکز درمانی و امداد و نجات مصدومان به علت حمله خرس را ماموریت های انجام شده توسط بالگرد امداد و نجات این جمعیت در استان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه طرح اولیه راه اندازی پایگاه امداد هوایی در شهرکرد اصلاح شد، افزود: با اعمال تغییرات و اصلاح در طرح، آشیانه بالگرد نیز اصلاح و نیاز به فراهم کردن مساحت 2 برابر فعلی شد که هم اینک تکمیل این طرح در دست اجراست.
مرتضوی فرد گفت: با راه اندازی پایگاه امداد هوایی در استان یک فروند بالگرد اختصاصی از سوی جمعیت هلال احمر کشور به استان اختصاص می یابد.
وی افزود: هم اینک یک فروند بالگرد به مدت 15 روز در چهارمحال و بختیاری مستقر و در صورت ضرورت به مردم استان خدمت رسانی می کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ایجاد پایگاه امداد هوایی با توجه به موقعیت جغرافیایی و کوهستانی بودن استان از نیازهای سال های گذشته این استان بود که عملیات اجرایی آن در دولت یازدهم محقق شد.
عملیات اجرایی ساخت پایگاه هوایی چهارمحال و بختیاری در منطقه رحمتیه شهرکرد از سال 92 آغاز شده است.
حدود 83 درصد از مساحت چهارمحال و بختیاری کوهستانی است که این امر ضرورت فعال سازی پایگاه امداد هوایی را در این استان تشدید می کند.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار دهنده: محمود رئیسی
7361/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.