به گزارش ایرنا، مسئول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه ‌زدایی دینی در چهارمحال و بختیاری گفت:دوره بیست و چهارم این طرح با رویکردی متفاوت نسبت به گذشته برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، حسین گنجی روز دوشنبه در نشست هماهنگی این طرح افزود:فراخوان بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی برای هرچه بهتر برگزار شدن این طرح اعلام شده است.
حسین گنجی افزود: بیست و چهارمین دوره این طرح در مردادماه امسال به مدت یک ماه در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در این دوره یک ماهه مباحث مهم روز توسط استادان و اندیشمندان دینی کشور ارائه می‌شود افزود: در این دوره از طرح تقویت مبانی اعتقادی برنامه‌های ویژه‌ای برای جوانان استان در نظر گرفته شده است.
گنجی اظهار کرد: جوانان جهت ثبت نام می توانند مشخصات خود شامل نام ونام خانوادگی، تاریخ تولد، نام پدر، شماره ملی، شماره تلفن همراه، میزان تحصیلات و آدرس محل سکونت خود را از طریق مراجعه به سایت طرح به آدرس www.tmechb.ir، ارسال به سامانه پیام کوتاه به سامانه 30002223000722، ارسال به شماره فضای مجازی 09140848041 اعلام کنند.
به گفته وی،جوانان می توانند با مراجعه حضوری به دبیرخانه طرح واقع در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد مشخصات خود را به دبیرخانه بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی ارسال کنند.
مسئول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی در استان در پایان عنوان کرد:مدت ثبت نام تا نیمه خردادماه امسال است.
به گزارش ایرنا، طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی از ابتکارات امام جمعه شهرکرد است که در چند سال اخیر در استان در حال برگزاری است و سخنرانان کشوری و اندیشمندان در این طرح مطالب دینی را مطرح می کنند.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.