علیرضا خنفری  در نشست با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری افزود: اختصاص این تعداد هواپیما در راستای افتتاح یک کارگاه تولیدی پروتز دست و پای مصنوعی هوشمند و ایجاد بستر برای سفر هوایی گردشگرانی از کشورهای سوریه و عراق به این استان انجام می گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به انعقاد تفاهم نامه هایی با مسئولان کشورهای عراق و سوریه، متقاضیان زیادی برای پروتز دست و پای هوشمند به این استان سفر می کنند که برقراری خطوط هوایی برای انجام این فعالیت ضروری است.
خنفری تصریح کرد: این تعداد هواپیما را بصورت اجاره به شرط تملیک در اختیار گرفته ایم که امید است این موضوع سبب توسعه صنعت هوایی در این استان شود.
مدیرعامل شرکت گردشگری سفر سلامت با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه توریست درمانی دارد، گفت: با راه اندازی خطوط هوایی، علاوه بر اشتغال جوانان تحصیلکرده، صنعت گردشگری استان نیز رونق می گیرد.
خنفری ابراز امیدواری کرد: مسئولان استان همکاری و مساعدت در خصوص اخذ مجوزهای لازم را با شرکت گردشگری سلامت داشته باشند.
وی پیش بینی کرد: طی 45 روز آینده این شرکت فعالیت خود را آغاز کرده و خطوط هوایی بین شهرکرد و کشورهای سوریه و عراق برقرار شود.
گفتنی است ، عموم گردشگران سلامت متشکل از افرادی هستند که برای استفاده از تغییرات آب و هوا و با اهداف پزشکی و درمانی همچون استفاده از آب و هوای پاک، گذراندن دوران نقاهت، معالجه و نظایر آن به دیگر کشورها سفر می کنند.
این شرکت بعنوان نخستین شرکت گردشگری سلامت، علاوه بر کشور عراق با کشورهای دیگری همچون سوریه و کشورهای خاورمیانه در زمینه جذب گردشگر سلامت تفاهم نامه منعقد کرده و توسعه و گسترش آن را در دیگر کشورها در دستور کار دارد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 655915
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.